Vi ska till SYDKOREA

Dagar som igår får man ha... men jag är glad när de är över och när jag vaknade mådde jag mycket bättre. Hjärnspöken delux som jag inte längre kunde trycka undan. Men när jag idag tittade igenom bilder på telefonen från förra sommarens bröllopsresa som var i Asien så längtar jag så sjukt mycket till hösten då jag och H drar oss dit bort igen till..... SYDKOREA! Ska bli så jäkla häftigt! och inte nog med det så flyger vi första klass, bara flygresan dit och hem är en upplevelse i sig. Hur vi nu lyckades att ha råd med det här kan man undra men vi jobbar och har sparat ihop de 2500 kr ca som flyget kostade oss, yes inte mer än så med hjälp av allla poäng vi samlat med vårt AmericanExpress-kort. Sinnessjukt att man kan ta sig runt i världen på dessa insamlade poäng och komma undan så billigt, vi försöker utnyttja det så mycket vi kan för helt plötsligt kommer de säkert komma på att det är för lätt för gemene man att göra såhär att priserna kommer gå upp och erbjudandena försvinner. 
 
Vad ska vi hitta på där? Vad får vi inte missa? Bästa hotellet/läget?
 
Bildresultat för south korea seoul
Resor | |
Upp