Börja träna

 
 
Senast jag tränade var i april... skäms nästan över att säga det! 
 
Jag har alltid varit en som går i perioder med träning och precis efter sommarlov eller efter nyår brukar vara tider där jag är som mest taggad och motiverad. Men iår efter ett långt sommarlov... kommer tillbaka till jobb och får igång rutiner igen så har jag inte alls känt något sug efter träning. Det har bara fortsatt och jag har inte brytt mig över huvud taget. Extremt lat har jag varit känner jag själv och ätit en massa (gott) skit. Nu är det ändring på det både för mig och H. Vi ska gå ner till stan idag och fixa gymkort och även träna då. Imorgon ska jag gå och simma med en vän och tänker att detta får bli lite startskottet för det hela. Jag får återkomma och uppdatera er om hur det går! Wish me luck!
 
Träning | träning | |
Upp