Min frisör är bättre än din

För ett par veckor sedan färgade jag mitt hår lite mörkare. Mer lik min utväxt för att jag orkade bara inte mer just nu, i slutet av april eller i maj någon gång går jag mot ljusare igen. Klippte också av en bit vilket var skönt, dock så är håret självklart som finast när man kommer direkt från frisören så då är jag alltid nöjd men sen tröttnar jag snabbt på mitt hår och bara lever med det. Ibland blir det bra hårdagar. Det slitna försvann i alla fall. 
 
Nu när vi var i Spanien köpte jag en hel del hårsnoddar med en sjal/tyg i som kan knytas som rosett eller bara hänga med i tofsen eller ner i håret. Väldigt fina och roliga när man har en tråkig hårdag. Det piggar också upp en enkel outfit. Inte nog med det så hade jag ju min frisör med mig på vår resa så hon hade koll att jag skötte det hela, silverschampo är A och O!
 
Allmänt | |
Upp