Blev utelåst

 
Taggad på fredag, jag skyndade mig hem från jobb, upp om i lägenheten för att lämna av min väska och gå på toaletten och sen ta bilnyckeln och åka iväg till ica. Så fort jag trycker ner mig i hissen inser jag att jag glömt nycklarna och när jag väl åkt ner så är det kört då jag inte kan åka hissen upp igen utan nyckel.... jag har ju inte heller nyckel till garaget så bilen kan jag inte ta. Vilket jäkla oflyt... jag får ringa H och han är så snäll (och vilken tur jag hade!?) att sluta tidigare och kommer hem. Så där satt jag i trappen och väntade. Första gången detta händer, men någon gång ska det väl bli den första men också förhoppningsvis den sista. 
 
Vi åkte och handlade god fredagsmat och njöt sedan på vår balkong hela kvällen med massa tända ljus och god dricka. Skönt att inte ha igång tvn på hela kvällen. Bara (inte så bara!!) han och jag och massa härligt prat! ❤ Nu är det söndag, fotbollen är igång på tvn och vi suger in sista timmarna av ännu en helg. 2 jobbveckor kvar till påsklov! Kämpa!
 
Allmänt | |
Upp