Hej!

Jag har bloggat i snart 10 år och känner för en nystart då livet har förändrats, jag vill hitta tillbaka till att skriva då jag faktiskt älskar detta. Min blogg har varit som en öppen dagbok. Inte haft någon press på mig att hundratals människor ska läsa, är där någon som gör det så är det bara roligt utan jag tycker det är ett roligt sätt att dokumentera och dela med mig av mina tankar och liv på ett annat sätt än att skriva i word.
 
Jag har nyligen fyllt 24 år och är nöjd med det, har hunnit med en hel del i mitt liv på denna tid så jag ser verkligen fram emot vad kommande år har att erbjuda. I somras gifte jag mig med min livs största kärlek efter 5 år tillsammans. Det är det absolut bästa beslut jag gjort i livet och jag svävar på moln varenda dag jag får spendera tid tillsammans med honom. Att man hittat rätt, vilken lycka! 💗 Så en del bilder från bröllopet kommer säkerligen att dyka upp och min fantastiska möhippa med mina fina vänner var helt magisk. Allt möjligt kommer finnas här, vår bröllopsresa kommer det komma bilder ifrån och tips på ställen i världen som ni absolut inte får missa! 
 
Välkomna hit!
 
Allmänt | |
Upp