På gymmet 05:30

 
Igårkväll bestämde jag och H att vi skulle ta oss upp och vara på gymmet innan jobb. Så kl 05:00 ringde klockan och 05:30 var vi på gymmet och var hemma sen igen 06:30. Som bilden säger så kände jag mig sjukt nöjd efteråt. Jag har varit relativt pigg idag och gladare också. Skönt att inte ha eftermiddagsångesten heller över att "nu borde jag gå och träna men orkar inte". Jag värmde upp med trappmaskin och crosstrainer och sen blev det rygg/armar och avsluta med benpressen. Jag är ju så usel på att själv använda fria vikter och maskinerna till styrketräning och tycker det är jobbigt att göra när det är så mycket annat folk på gymmet. Så att ha H nu när vi nästan är helt ensamma på morgonen var riktigt skönt, annars så tränar jag "bara" kondition. Vilket jag i för sig tycker är roligt det med :) 
 
Jag kom precis hem från jobb och ska njuta av en helg med inga planer! När hände det senast liksom? Trevlig helg på er!
 
Träning | träning | |
Upp